Българите придобиват все по-голяма потребителска култура, каза Веселин Златев, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), цитиран от Фокус.
Всеки потребител, който е пострадал от нелоялни търговци, може да подаде сигнал на националния телефон на потребителите – 0 700 111 22.
Най-често подадените сигнали са свързани с рекламации на стоки и услуги в това число и обществени. Все още обаче има потребители, които не са неясно към коя институция да се обърнат по конкретен проблем и се насочват към нас, коментира експертът.
По думите на Златев – проблемите пред потребителите у нас намаляват, защото търговците са добре запознати със своите задължения и като икономически оператори са длъжни да познават правата на потребителите. Над 40 000 проверки е направила през изминалата 2012 година Комисията за защита на потребителите по потребителски жалби и сигнали, както и по самата план-програма за контролна дейност на институцията.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Докато не е станало късно, говорете това, ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!