Новото в теоретичната част на изпитите са интерактивни видеоклипове, които ще показват реални ситуации на пътя. На бъдещите шофьори ще бъдат задавани въпроси, свързани с видеата.
С тях ще се оценява умението бъдещите шофьори да предвиждат опасностите на пътя и бързата им преценка в конкретни ситуации. Предвиждат се и промени в практическия формат на изпита. В момента се подготвя въвеждането на нова система, която електронно и на случаен принцип ще определя маршрута на всеки практически изпит непосредствено преди началото му.
Според експерти нововъведенията имат голям смисъл и ще улеснят процеса. А така ще се намали и субективният фактор. Kрасимир Георгиев, председател на Aсоциацията за квалификация на автомобилисти в България, смята, че ограничението от 30 км/ч е популистка идея. „Преди това трябва да се овладее безразборното паркиране, да се оправят неправилните знаци, а също и да се премахнат контейнерите от пътните платна. Само с ограничаване на скоростта няма да се подобри цялостно пътната обстановка“, заяви той пред Нова Нюз.
От своя страна Aлекси Kесяков, бивш шеф на Пътна полиция, сподели, че „Зона 30″ има в по-голямата част от Европа, а причината е, че 30 км/ч е граничната скорост. Пътната инфраструктура трябва да обича хората“, посочи той.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
За над 10 000 деца от София към днешна дата ...
бТВ Синема 12 май 21:00ч.
Режисьор: Кристоффер Бо
В ролите: Фанни Борнедал Nete Фарес Фарес Assad Елиот Кросе Хове Curt Wad Николай Ли Карл Мьорк
- Каква е разликата между мъжа и микровълновата печка?
– Никаква, след 30 секунди всичко е готово.
На работното място днес може да се появят