УНСС ще бори липсата на достатъчен интерес от страна на студенти да се обучават в български висши учебни заведение с рекламна кампания в социалните мрежи. За целта е обявена обществена поръчка на стойност 60 000 лв. с ДДС. Кампанията ще се проведе в навечерието на следващата учебна година, съобщава БГНЕС. До 3 месеца след сключването на договора, изпълнителят трябва да създаде три страници за бакалаври, магистри и докторанти на български и на английски езици, както и да осигури присъствие на ВУЗ-а в социалните мрежи: Фейсбук, YouTube-канала, LinkedIn и Инстаграм. В бюджета е включено и изработването на три видеоматериала за успешно реализирали се бакалаври, магистри и докторанти. Видеата трябва да бъдат готови до края на март, юни и септември месец 2017 г. Изборът на изпълнител ще стане на основание най-ниска предложена цена.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.
Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:
- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?
- Ъъъъ, четири.
- Добре. Корен квадратен от 100?
- Ами, десет!
- Отлично. Кой е убил Ботев?
Блондинката замълчава.
- Не знам, - накрая казала тя.
- Добре, помислете и елате утре
Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:
- Взеха ли те на работа?
- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!